Archiwum kategorii ‘Strategia produktów’

Eksperci przewidują, że w 2013 roku aż 910 milionów złotych polskie firmy wydadzą na promocję w internecie. Reklamodawcy wreszcie zrozumieli, że muszą dotrzeć do konkretnego użytkownika i potencjalnego klienta. Przedsiębiorcy zamierzają wydać na SEM i SEO w tym roku sporo, ale mają ku temu całkiem logiczne powody. E-reklama umożliwia trafienie bezpośrednio do wybranej grupy użytkowników, […]

Reklama podprogowa

Kategoria: Strategia produktów

10 paź 2011

Reklama podprogowa i współczesny marketing Pojęcie reklamy podprogowej budzi we wszystkich konsumentach wyraźne obawy. Żyjąc we współczesnym świecie z konieczności godzimy się na stosowanie wobec nas pewnych metod perswazji i manipulacji

Product placement

Kategoria: Strategia produktów

11 lip 2011

Product placement jest jednym z rodzajów narzędzi marketingowych. Służy do promocji produktów i usług. Mechanizm tej formy marketingu polega na umieszczeniu danego produktu wewnątrz przekazu, tak aby przemawiał on do podświadomości odbiorcy.

Wszystko idzie na przód, zmieniają się trendy, technologie i upodobania. Niezmienne pozostają tylko reklamy telewizyjne, których twórcy od lat stosują te same, ograne chwyty. Pomysł reklamowy numer 1 – kobieta, typowa gospodyni domowa z uśmiechem na twarzy piorąca lub zmywająca naczynia z użyciem cudownego środka. Stereotyp, który ma bardzo niewiele wspólnego z wizerunkiem współczesnej kobiety, […]

Rebranding, określany również jako przebrandowienie. Stanowi istotny element kampanii marketingowej. Proces ten dotyczy zmiany nazwy firmy lub produktu, ich wizerunku bądź loga. Rebranding przeprowadzany jest najczęściej w momencie podjęcia współpracy z nową firmą. Takie działania okazują się pomocne również w przypadku utraty pozycji danego produktu lub przedsiębiorstwa na rynku. Rzadziej przebrandowienie stosowane jest w celu […]

Współczesny marketing chętnie sięga po niestandardowe zagrania. Lecz także nie słabnie popularność tradycyjnych metod, takich jak chociażby wykorzystanie gwiazd w reklamie. Osobowości ze świata filmu, muzyki czy mody mogą bardzo zwiększyć rozpoznawalność marki. Jest to recepta na sukces wypróbowana już wiele razy. Zapewne też tyle samo razy okazała się ślepym zaułkiem, w który zapędziły się […]

Aktywna reklama stron www jest drogą do jej sukcesu, zysków i przyciągania klientów. Jak promować stronę, gdy nie stać nas na wybitnie drogą reklamę? Wybrać pozycjonowanie czy linki sponsorowane? Reklama, jako przysłowiowa dźwignia handlu jest niezbędna zarówno firmom stacjonarnym, jak i sklepom internetowym serwisom społecznościowym i tym informacyjnym. I podczas gdy genialne pomysły sprzedają się […]

Agencje reklamowe powstały po to, jak mówi ich nazwa, żeby reklamować. Nie ważna jest branża i produkt, ludzie zatrudnieni w takiej agencji potrafią wymyślić kampanie dla wszystkiego, co im się zleci. Wszystko zależy tylko od zasobności portfela klienta. Im więcej ma do wydania na zareklamowanie swojego produktu czy usług tym kampania reklamowa szersza i bardziej […]

Czy ktoś wyobraża sobie dzisiejszy internet bez przeglądarki Google? Raczej niewielu, ponieważ flagowego produktu tej firmy, czyli właśnie przeglądarki, używa prawie każdy, kto posiada połączenie z internetem. Oczywiście Google Inc. to nie tylko przeglądarka, ale i inne, równie popularne produkty tej amerykańskiej firmy, która działa na rynku od września 1998 roku. Oferta Google Inc. to […]

Coca-Cola to bez wątpienia najpopularniejsza firma świata, a z jej logo zetknął się prawie każdy człowiek na Ziemi. Jest wszędzie. Obecnie od kilku lat jest liderem w rankingu na najbardziej wartościową markę. Kupić ją nawet można było już w latach siedemdziesiątych w komunistycznych Chinach. Marka Coca-Coli to praktycznie ikona popkultury minionego wieku, a wzór szklanych […]


O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.