Era znika z polskiego rynku. Wkracza T-Mobile

Kategoria: Newsy

18 sty 2011

Era znika z polskiego rynkuTo już przesądzone marka jednego z największych operatorów telefonii komórkowej przestanie istnieć. Era zmieni się w T-Mobile. Rebranding jest przesądzony. Nie wiadomo jednak, kiedy dokładnie T-Mobile zagości na naszym rynku, można przypuszczać, że do transformacji dojdzie jeszcze w tym roku.

Już od dwóch lat spekulowano na temat tego, czy Era – najstarszy operator sieci GSM w Polsce zniknie z rynku. Silna marka utrzymała się długo, teraz jednak wkracza w ostatnie miesiące swojego istnienia. Taka decyzja to wynik przejęcia kontroli nad Polską Telefonią Cyfrową przez niemieckich udziałowców. Teraz więc Deuche Telekom ma 100 proc. udziałów w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Nowy zarząd i nowy prezes PTC chcą wprowadzić zmiany, które polską firmę połączą z marką niemiecką. W wyniku takich działań Era i Heyah przestaną istnieć, a ich klienci będą podlegali pod nowego operatora – T-Mobile.

Rebranding jest nieunikniony. Prezes PTC Miroslav Rakowski potwierdził, że salony Ery są na taką zmianę gotowe od dawna. Jeśli chodzi o klientów, zmiana nie będzie dla nich bolesna. Firma w najbliższym czasie chce utrzymać dotychczasowy kurs. Więcej ma być jednak usług dodatkowych.

komentarze 2 do wpisu Era znika z polskiego rynku. Wkracza T-Mobile

Avatar

Ona

2 czerwca 2011 o godz. 16:41

Co? heyah nie!!! robie strajk

Avatar

ewa

5 czerwca 2011 o godz. 23:45

no dobrze, a skoro mam podpisaną umowe z Erą- to chcę z Erą ją skonczyc. nie chce placic niemieckiej firmie… jestem Polką s, staramn sie kupowac polskie produkty dlaczego w tym wypadku mam miec narzucone co miesiecznme placenie abonamentu firmie niemieckiej? nie chce, nie lubie niemieckich firm i wszystkiego co niemieckie. co mam teraz zrobic? a umowe zaiweralam z erą-polską erą

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.