Pozycjonowanie czy linki sponsorowane?

Kategoria: Strategia produktów

15 lis 2010

Pozycjonowanie czy linki sponsorowane?Aktywna reklama stron www jest drogą do jej sukcesu, zysków i przyciągania klientów. Jak promować stronę, gdy nie stać nas na wybitnie drogą reklamę? Wybrać pozycjonowanie czy linki sponsorowane?

Reklama, jako przysłowiowa dźwignia handlu jest niezbędna zarówno firmom stacjonarnym, jak i sklepom internetowym serwisom społecznościowym i tym informacyjnym. I podczas gdy genialne pomysły sprzedają się szybko, to sklepy internetowe w walce o klienta muszą się naprawdę postarać, by polubiły ich wyszukiwarki, od których zależy dziś co najmniej 70% zysków e-sklepów.

Pozycjonowanie to jedna z najbardziej znanych metod systematycznego, stałego promowania stron www. Jest to wprawdzie zajęcie żmudne, które wymaga dużej wiedzy, profesjonalnych narzędzi i samozaparcia, ale przy odrobinie uporu, wybierając tę drogę reklamy internetowego sklepu, możemy ją zyskać nawet za darmo. Firmy oczekujące lepszych efektów powinny postawić na stałe usługi pozycjonerów, którzy najlepiej zadbają o ich wizerunek i sprawią, że niezależnie od czasu czy świątecznego sezonu firma pozyskiwać będzie wciąż nowych klientów i cieszyć się zyskami.

Linki sponsorowane to dla wielu droga awaryjna do niezwykle skutecznej reklamy. Wystarczy zapłacić za odpowiednio szeroko zakrojoną kampanię w wyszukiwarce Google, by cieszyć się pozycją w pierwszej trójce wyników, która najczęściej odwiedzana jest przez internautów – potencjalnych klientów. Same linki są dość drogie, zwłaszcza jeśli mają dotrzeć do najlepiej określonej grupy klientów, ale gdy dopiero otwierasz internetowy biznes i nie zdążyłeś się jeszcze wypozycjonować – to będą one dla Ciebie idealne. Zwłaszcza, że sezon świątecznych zakupów już tuż, tuż.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.