Informacje z rynku sprzedaży towarów i usług
Kategoria: Strategia produktów
7 gru 2010Współczesny marketing chętnie sięga po niestandardowe zagrania. Lecz także nie słabnie popularność tradycyjnych metod, takich jak chociażby wykorzystanie gwiazd w reklamie.
Osobowości ze świata filmu, muzyki czy mody mogą bardzo zwiększyć rozpoznawalność marki. Jest to recepta na sukces wypróbowana już wiele razy. Zapewne też tyle samo razy okazała się ślepym zaułkiem, w który zapędziły się firmy wierzące, iż już sama obecność celebryty w reklamie daje gwarancję powodzenia. Porażka bywa tu tym boleśniejsza, że zaangażowanie gwiazdy, szczególnie takiej będącej u szczytu swej kariery, to ogromne koszta.
Podczas konferencji poświęconej tym zagadnieniom (zorganizowana przez dom mediowy ZenithOptimedia Group Polska) Roman Jędrkowiak zwracał uwagę na to, jakie aspekty są istotne przy wyborze twarzy naszej marki. Analiza różnych przypadków wskazuje na to, iż taka decyzja musi być przemyślana i musi za nią stać odpowiednia strategia – celebryta ma się kojarzyć widzom z takimi emocjami, z jakimi chcemy połączyć nasz produkt. Co więcej, na naszą sytuację będzie też miało wpływ to, co będzie się działo z jego medialnym wizerunkiem, więc ewentualna tzw. zła prasa może się niekorzystnie odbić na naszej styuacji.
inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.
Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.
Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.
Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.