Archiwum kategorii ‘Top 10’

Tegoroczny ranking największych polskich przedsiębiorstw, przeprowadzany przez prestiżowy, biznesowy magazyn Forbes nie był dużym zaskoczeniem. Jego wyniki były dość przewidywalne i w przeciwieństwie do światowego rankingu, nie był on tak dużą niespodzianką. Jednak mimo wszystko jest on rankingiem bardzo wartościowym, który z pewnością powinien zainteresować wszystkich, którzy interesują się gospodarką i ekonomią.

Tegoroczny ranking największych na świecie firm, przeprowadzony przez prestiżowy magazyn Forbes, był dla niektórych niemałym zaskoczeniem. Po raz pierwszy bowiem na jego szczycie znalazła się firma z Chin. Drugie miejsce także należało do Chińczyków. Ranking Global 2000 jest tworzony, co roku, już od ponad 10 lat. Podczas jego tworzenia uwzględniane są cztery najważniejsze kryteria takie […]

Apple nie schodzi z piedestału. W rankingu najcenniejszych marek świata jest ciągle na prowadzeniu i nie daje się wyprzedzić innym. Obecnie wartość marki spod znaku nadgryzionego jabłka szacuje się na 185 mln dolarów. Choć to wynik imponujący, z pewnością nie wszystkich zadowala. Głównie dlatego, że w stosunku do ubiegłego roku marka zanotowała tylko 1-procentowy wzrost.

Działania ekologiczne prowadzone przez pojedyncze jednostki nie miałyby sensu, gdyby o środowisko nie dbały też różnorodne firmy. Jakie marki najbardziej przejmują się sytuacją przyrody?

Najlepsze marki 2011

Kategoria: Top 10

6 paź 2011

Ranking Best Global Brands 2011 został opublikowany. Przedstawiono w nim najbardziej wartościowe marki na świecie. Czołówka jest obsadzona przez prawdziwych gigantów rynku. I w tym roku nie obyło się bez zaskakujących spadków i awansów. 

Zakupy spożywcze w sieci

Kategoria: Top 10

13 lip 2011

Zakupy spożywcze w sieci są możliwe do zrealizowania dopiero od niedawna, lecz już można zauważyć różnice cen pomiędzy sklepami. W którym z nich najbardziej opłaca się nabywać żywność?

Najpotężniejsza marka luksusowa

Kategoria: Top 10

18 maj 2011

Coroczny ranking najbardziej wartościowych marek świata konstruowany jest w 13 sektorach. Jednym z nich są marki luksusowe. Najpotężniejsza z nich jest warta 24,3 mld dolarów!

Po czterech latach na pierwszym miejscu najważniejszych na świecie rankingów oceniajacych najbardziej wartosciowe marki Google straciło pozycję lidera. Jego wartość w stosunku do ubiegłego roku spadła. Chociaż nawet jeśli zatrzymałaby się na tym samym poziomie i tak nie dałaby rady konkurencji.

Google najbardziej cenną marką

Kategoria: Top 10

25 mar 2011

Znany jest już ranking BrandFinance Global 500′ skupiający 500 najbardziej wartościowych marek świata. W tym roku zaskoczenie. Google pobiło dotychczasowego lidera, którym była marka Walmart i z trzeciego miejsca wskoczyło na zaszczytną, pierwszą pozycję na liście. Tegoroczne zestawienie przyniosło duże przetasowanie. Dotychczasową pozycję straciły takie marki jak wspomniany już Walmart, Coca-Cola (przez ostatnie trzy lata […]

Najdroższe marki świata

Kategoria: Top 10

16 wrz 2010

Jak co roku Interbrand przygotowała najświeższy ranking informujący o tym, które marki są najdroższe. Na liście najwięcej wartych są przede wszystkim firmy amerykańskie.Pierwsze miejsce należy już od lat, do niesłabnącej Coca-Coli. Oto zestawienie czołówki firm i ich aktualna wartość: 1. Coca-Cola 70,5 mld USD 2. IBM 64,7 mld USD 3. Microsoft 60,8 mld USD 4. […]


O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.