Zakupy spożywcze w sieci

Kategoria: Top 10

13 lip 2011

Zakupy spożywcze w sieciZakupy spożywcze w sieci są możliwe do zrealizowania dopiero od niedawna, lecz już można zauważyć różnice cen pomiędzy sklepami. W którym z nich najbardziej opłaca się nabywać żywność?

1. W okresie 24-27 czerwca b.r. najtańszym sklepem, który proponuje zakupy spożywcze dokonywane zdalnie był e-piotripawel. Jeśli chodzi o ceny konkretnych produktów, to zauważamy tu tendencję spadkową. Do badania wybrano 50 jednakowych produktów, które jeszcze 3 miesiące temu kosztowałyby nas przeszło 280 zł. Obecnie za te same towary zapłaciliśmy jedynie 267,87 zł.
2. Na drugim miejscu w rankingu tanich sklepów internetowych oferujących artykuły spożywcze, znajduje się alma24. Koszyk jednakowych produktów kosztuje tu 269,87 zł. Oznacza to, że ceny są nieco wyższe niż ostatnimi czasy, ale mniejsze w porównaniu z majem.
3. Na trzecim miejscu rankingu znajduje się sklep internetowy sieci frisco. Tutaj koszyk zakupów kosztuje 274,13 zł.

Kolejne pozycje zajmują fresh24 oraz a – internetowy punkt Bomi. W pierwszym z nich zakupy kosztowały nas 285,72 zł. Tutejsze ceny są regularnie obniżane. Natomiast a zmusiło nas do wydatku 294,43 zł. Jest to o ponad 14zł więcej niż 2 tygodnie temu! Podrożały także zakupy w sklepie i-jedynka działającym na terenie Rzeszowa. Niecałe 2 zł łącznej podwyżki cen dało nam sumę 307,92 zł za 50 wybranych towarów. Pomimo że dodomku znajduje się na dalszej pozycji, ponieważ za zakupy w nim musieliśmy zapłacić 320,33 zł, to jednak w porównaniu do poprzednich tygodni, koszty obniżają się.

Najdroższy ze wszystkich spożywczych punktów online pozostaje hipernet24 prowadzony przez sieć E. Leclerc. Cena za ustalone produkty wyniosła tu 329,59 zł.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.