Najlepsze marki 2011

Kategoria: Top 10

6 paź 2011

Najlepsze marki 2011Ranking Best Global Brands 2011 został opublikowany. Przedstawiono w nim najbardziej wartościowe marki na świecie. Czołówka jest obsadzona przez prawdziwych gigantów rynku. I w tym roku nie obyło się bez zaskakujących spadków i awansów. 

W zestawieniu znajduje się 100 marek, niemal w połowie wywodzących się ze Stanów Zjednoczonych. Pierwsze siedem miejsc jest nie do ruszenia, bez zmian zachowały się także 9 i 10 pozycja na liście. Od 2010 roku ich obsada pozostała bez zmian. Jednak już ósme miejsce zajęła marka, która w ostatnim roku odnotowała spory awans z 17 pozycji. To Apple – dzieło Steve’a Jobsa, która po raz pierwszy znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu.

Która marka zatem z niej wypadła. Widoczny upadek zaliczyła Nokia. W hierarchii marek znalazła się dopiero na 14 pozycji.

Najbardziej wartościowe marki 2011 i ich obecna wartość:

  1. Coca-Cola – 71,861 mld dol.
  2. IBM – 69,905 mld dol.
  3. Microsoft – 59,087 mld dol.
  4. Google – 55,317 mld dol.
  5. GE – 42,808 mld dol.
  6. McDonald’s – 35,593 mld dol.
  7. Intel – 35,217 mld dol.
  8. Apple – 33,492 mld dol.
  9. Disney – 29,018 mld dol.
  10. HP – 28,479 mld dol.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.