Reklama dobrana do kręgu kulturowego

Kategoria: Newsy

14 paź 2010

Reklama dobrana do kręgu kulturowegoNowe „wyszczuplające i pogrubiające oprogramowanie” właśnie wchodzi na rynki. Niemieccy programiści właśnie zrewolucjonizowali branżę marketingu!

Reklamy pełnią funkcję perswazyjną, mają zachęcić widza do kupienia określonego produktu, czy skorzystania z jakiejś usługi. Istotną rolę jednakże w tym procesie odgrywa to, czy aktorzy występujący w reklamie są niewiarygodnie szczupli, czy też wyglądają jak większość normalnych ludzi.

Jedni widzowie wierzą bardziej tym, którzy są grubsi, ponieważ są bardziej „ludzcy”, natomiast inni znacznie bardziej wierzą tym, którzy są szczupli. Z tego powodu wielu producentów musiało kręcić dwa warianty jednej reklamy w zależności od kraju, w którym spot miał być emitowany. Każdy krąg kulturowy ma bowiem swój własny kanon piękna i to właśnie do niego muszą odwoływać się twórcy reklam oraz ich producenci.

Nowe oprogramowanie pozwoli dowolnie edytować jeden spot reklamowy wyszczuplając lub pogrubiając aktorów, w zależności od potrzeb. Oprogramowanie pozwala też zmodyfikować ogólny kształt sylwetki, usuwając na przykład sflaczały brzuch, a dodając rozbudowane muskuły. Jest to też dobra wiadomość dla aktorów filmowych, którzy do różnych ról muszą chudnąć lub tyć.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.