Informacje z rynku sprzedaży towarów i usług
Kategoria: Newsy
1 wrz 2010Helios to sieć 26 kin wielosalowych, posiada punkty w całej Polsce i stanowi blisko 25 proc. krajowych multipleksów. Grupa zapowiedziała już, że do 2013 roku zamierzać otworzyć 7 kolejnych, nowoczesnych sal filmowych. Już niebawem zakres działalności Heliosa może się jeszcze poszerzyć. Dlaczego? Może to być konsekwencją zawartej właśnie umowy, na mocy której Agora SA została […]
Kategoria: Newsy
1 wrz 2010„Niewidzialny dotyk” to tytuł książki, a jednocześnie nazwa „sztuki marketingu”. Aby ukształtować dobrą markę w sektorze usług, musisz nauczyć się posługiwać subtelnymi technikami wywierania wpływu. Wstęp może sugerować, iż chodzi tu o tradycyjne, siermiężne sztuczki psychologiczne. To mylne wrażenie. „Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu” zawiera wiele wartościowych lekcji. Część z nich jest odkrywcza […]
Kategoria: Newsy
31 sie 2010W tym roku przypadają dwudzieste urodziny „Twojego Stylu”. Ten poczytny miesięcznik to jedno z pierwszych pism tzw. ekskluzywnych, wydawanych w naszym kraju po upadku komunizmu. Obecnie jego sprzedaż oscyluje w granicach 250 tysięcy egzemplarzy, co w czasach kryzysu jest wynikiem bardzo dobrym. Pismo kierowane jest oczywiście do pań, ale wśród panów cieszy się nie małą czytelnością. Jego obecnym redaktorem […]
Kategoria: Newsy
31 sie 2010Jeszcze za wcześnie, aby mówić jak na całe przedsiębiorstwo British Petroleum wpłynie katastrofa w Zatoce Meksykańskiej, ale pewne jest już teraz, że na same odszkodowania firma wydała około 20 miliardów dolarów, a dojdą do tego jeszcze koszty neutralizacji pływającej w wodzie ropy. Firma nie tylko straci ogromne pieniądze, ale i to, co dla każdego przedsiębiorstwa najważniejsze, czyli swoja markę […]
Kategoria: Newsy
30 sie 2010Już 1 września 2010 roku pojawi się nowy tytuł, skierowany do kobiet w ciąży i świeżo upieczonych mam. „Baby & more” to propozycja od wydawnictwa Ginza Media Group. Nowa gazeta nie będzie jednak dostępna w kioskach czy salonikach prasowych. Będzie rozpowszechniana w zamkniętym obiegu. Co to oznacza? Każda młoda mama otrzyma egzemplarz w paczce „Dzidziuś”. […]
Kategoria: Newsy
30 sie 2010Telefony Sony Ericsson będą już oficjalnie reklamowane jako gadżety Ligi Mistrzów UEFA. Choć umowa partnerska producenta z UEFA została zawarta już rok temu, dopiero teraz Sony Ericsson stał się pierwszym telefonem w piłce nożnej. Program marketingowy, którym objęty zostanie cały świat będzie trwał do 2012 roku. Dla kibiców i fanów Ligi Mistrzów, i jednocześnie użytkowników […]
Kategoria: Newsy
30 sie 2010Operatorzy multipleksów nie powinni mieć powodów do narzekań. Jeden z największych z nich, Cinema City w pierwszym półroczu bieżącego roku zwiększył swoje przychody o ponad 46%, a zysk netto o 26,6%. Cinema City to największy operator multipleksów nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej i Izraelu. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2010 roku […]
Kategoria: Newsy
30 sie 2010Najwięksi giganci w świecie komputerów, firmy Dell i HP jeszcze niedawno zmagały się ze sporymi trudnościami. Tymczasem, wyniki ich sprzedaży są nawet wyższe od przewidywanych. W drugim kwartale przychody marki HP wzrosły aż o 11% w stosunku do roku ubiegłego. Wzrosły też zyski spółki, które obecnie wynoszą 1,77 mld dolarów, czyli o 100 milionów dolarów […]
Kategoria: Newsy
20 sie 2010Reklama jest skuteczna, kiedy zaczyna się o niej mówić. A o francuskiej kampanii restauracji McDonald’s mówi się już w całej Europie. Zawrzało, bo hamburgery popijane Coca-Colą promują tam Asteriks i Obeliks.
Kategoria: Newsy
17 sie 2010Znane są już wyniki czytelnictwa prasy w Polsce. Pierwsze półrocze 2010 roku zamknęło się w grupie dzienników z sukcesem dla „Gazety Wyborczej” wydawanej przez Agorę (14,52%). Nieznacznie mniej czytelników odnotował „Fakt” podległy pod Axel Springer Polska (14,49%). Na kolejnych miejscach z dużym spadkiem względem liderów jest „Super Express”, bezpłatne „Metro” i „Rzeczpospolita”. Tygodniki w swojej […]
inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.
Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.
Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.
Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.
Najnowsze komentarze