Czy zawsze dobra pozycja w wyszukiwarce gwarantuje zyski?

Kategoria: Newsy

24 wrz 2010

pozycjonowanie stron wwwWłaściciele stron www prześcigają się w ich pozycjonowaniu. Każdy chce wypromować swoją wiedząc, że większa liczba odwiedzin to rosnące szanse na sukces. Czy samo pozycjonowanie da oczekiwany wynik?

Niestety, nawet najlepsze pozycjonowanie danej witryny nie pomoże jej podbić serc odbiorców, jeśli firma proponuje niszowe produkty, których tak naprawdę mało kto szuka. Artykuły, które nie są nam potrzebne, na co dzień, są też bardzo rzadko wyszukiwane w internecie.

Siłą rzeczy: ani treść, ani wygląd strony nie są w stanie przyciągnąć do niej potencjalnych klientów. Jeśli mało kto wpisuje w sieci frazy odnoszące się do dziedziny, w której działa to przedsiębiorstwo, nie można oczekiwać znacznych zysków. Przeciwnie jest z towarami, na które istnieje niekończące się zapotrzebowanie.

Tak popularne branże, jak odzieżowa, elektroniczna czy kosmetyczna cieszą się bezustanną popularnością. W tym przypadku pozycjonowanie staje się niezwykle ważne. Konkurencja jest tu na tyle duża, że wyższy status w tej kwestii oznacza z reguły większą liczbę odbiorców.

Znaczenie ma również sama forma strony. Jeśli witryna jest mało czytelna, to nawet wtedy, gdy zostanie idealnie wypozycjonowana nie zachęci klientów do przejrzenia oferty. Nieprzejrzyste strony odstraszą potencjalnego nabywcę. Stawiając na elegancką prostotę grafiki możemy osiągnąć więcej niż gromadząc najnowsze efekty wizualne i dźwiękowe. Warto zadbać także o dwujęzyczność witryny tak, by docierała nie tylko do Polaków, ale też obcokrajowców.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.