Crowdfunding – sposób na znalezienie inwestora

Kategoria: Trendy inwestycyjne

13 Cze 2013
Crowdfunding - sposób na znalezienie inwestora

fot. Rocio Lara

Jesteś osobą niezwykle kreatywną i pomysłową? Masz innowacyjny, ciekawy projekt, ale problemy ze sfinansowaniem go? Dzięki crowdfundingowi zdobędziesz niezbędne fundusze przez internet!

 

 

 

Crowdfunding to forma sponsorowania różnorakich projektów przez społeczności zainteresowane tymi pomysłami. Są one finansowane przez te osoby dzięki dużej ilości drobnych, jednorazowych wpłat na dany cel.

Crowdfunding nie jest jednak tożsamy ze zbiórkami publicznymi – jego mechanizm zakłada wynagrodzenie, choćby symboliczne, przez projektodawcę osób wpłacających pieniądze na rzecz projektu. Wynagrodzenie to jest wcześniej ustalane. Sami autorzy pomysłów również nie muszą się obawiać – zachowują oni pełne prawa własnościowe i samodzielność w decydowaniu o wdrażaniu ich projektów w życie.

Gdzie można realizować tę formę finansowania?

Oczywiście w internecie! Zbiórki są prowadzone na specjalnie stworzonych w tym celu platformach. Każdy może się na nich zarejestrować i pokazać swój projekt, przetestować go bez żadnego ryzyka mając równocześnie możliwość zrealizowania swoich marzeń! Z kolei darczyńcy zyskują dzięki wsparciu danego pomysłu cenne doświadczenie oraz uzgodnione wcześniej produkty. Kategorie, w których można się wykazać są rozmaite: od sztuki, fotografii, muzyki, filmu i mody po edukację, dziennikarstwo i technologię, a nawet eventy i taniec.

Wykorzystaj możliwości crowdfundingu, nie martwiąc się o zdobycie potrzebnych środków finansowych!

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.