Biedronka chce zmiażdżyć konkurencję

Kategoria: Newsy

20 paź 2010

Biedronka chce zmiażdżyć konkurencjęMimo pozostałości po kryzysie gospodarczym, rok 2009 przyniósł sieci Biedronka obroty większe o 30 procent. To zachęciło portugalskiego właściciela to wzmożenia inwestycji i otwierania nowych sklepów w Polsce.

Biedronka zamierza zaatakować ostro. W pięcioletniej strategii umieściła założenie, że każdy rok zamknie z liczbą 300 nowych hal handlowych. W wyniku tego w 2015 roku w Polsce będzie dwa razy więcej sklepów należących do sieci Biedronka niż dotychczas. Kolejne 1,5 tys. marketów będzie niemałą konkurencją dla innych sklepów sieciowych.

Przy planach Biedronki słabo wypada m.in. Carrefour, który jeszcze niedawno szczycił się planami otwarcia 100 nowych sklepów na rok. Dodatkowo zamierza inwestować we franczyzę, a nie tak jak konkurencja we własne budynki – kupowane bądź budowane od podstaw.

Polem rozgrywek będą przeważnie mniejsze miejscowości, w których dotychczas mieszkańcy odczuwają brak dużych sklepów z konkurencyjnymi cenami. Hipermarkety chcą zagrzać miejsce również na dużych osiedlach w większych miastach.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.