August Bullock wyjaśnia jak działa reklama podprogowa

Kategoria: Newsy

6 wrz 2010

Reklama podprogowa wg Augusta BullockaReklama podprogowa kojarzy się z obrazkami wyświetlanymi tak krótko, że rejestruje je tylko nasza podświadomość. Temat oczywiście jest dużo obszerniejszy, o czym możesz się przekonać czytająć książkę Augusta Bullocka.

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy” nie jest może tytułem, który powali Cię na kolana i który „musisz mieć”. Jednak zdecydowanie warto, abyś ją przeczytał, jeśli interesujesz się reklamą. Otworzy Ci ona oczy na pewne sprawy mogące być niezbyt oczywistymi, jeśli nie przyszło Ci pracować w dużej agencji reklamowej.

August Bullock ujawnia, iż reklama podprogowa jest szeroko stosowana. Jest rozwijana od momentu, gdy po raz pierwszy zastosowano ją w latach 50. poprzedniego stulecia. Wbrew obiegowej opinii nie została całkowicie zakazana. Agencje reklamowe, a także twórcy filmów i muzyki, stosują ją bardzo często. Ukryte przekazy wpływające na Twoją podświadomość są nagminnie umieszczane w reklamie prasowej. Autor książki na konkretnych przykładach pokazuje jak konstruuje się taki przekaz. Jest to przydatna wiedza, chociażby dlatego, iż daje szansę na oparcie się tego typu wpływom.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.