Żywiec – polska marka w Superbrands 2011

Kategoria: Newsy

29 mar 2011

Żywiec - polska marka w Superbrands 2011Superbrands to organizacja, która działa już w 80 krajach. Od 2006 roku także w Polsce. Promuje i nagradza dobre, znane konsumentom marki. Co roku sporządza też prestiżowy ranking marek, świadczący o ich wysokiej reputacji, jaką cieszą się wśród konsumentów.

Ranking tworzą wybitni specjaliści w dziedzinie biznesu i marketingu, którzy wchodzą w skład Rady Marek. Wyróżniają oni marki, które cechuje – jakość, niezawodność i wyjątkowość. Niestety w rankingu Superbrands Polska z roku na rok ubywa rodzimych brandów. W tym roku doceniono tylko jedną. Żywiec – to jedyna polska marka, która zaistniała w pierwszej dwudziestce zestawienia.

To efekt precyzyjnej dbałości o wizerunek marki, utrzymywnia dobrych relacji z kientami, a także nawiązywania współpracy z markami globalnymi. Inne marki w ubiegłym roku miały trudności z wybiciem się w tych aspektach. Być może przyczyną były echa kryzysu, a może zbyt pasywne podejście do kreowania marki. Według specjalistów wiele polskich firm jest obecnie w odwrocie, cofanie w tych czasach jest wynikiem nawet zatrzymania się w miejscu.

Aby utrzymac markę na najwyższym poziomie nalezy zadbać o jej ciągły rozwój, wprowadzać innowacyjne rozwiązania

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.