Znajdź niszę, załóż firmę

Kategoria: Firma z głową

8 lut 2011

Znajdź niszę, załóż firmęW dzisiejszych czasach, by założyć firmę, która będzie przynosiła zyski, nie wystarczą dobre chęci i odpowiedni kapitał. Konieczny będzie też dobry pomysł na biznes taki, który zapełni niszę rynkową.

Odkrycie niszy nie jest proste i będzie wymagało z Twojej strony sporo wysiłku, ale z pewnością bardzo się opłaci. Oferując klientom towary lub usługi, których do tej pory nie było na rynku, eliminujesz konkurencję. W takiej sytuacji to Ty dyktujesz ceny na rynku. Nie powinieneś także narzekać na brak klientów, szczególnie jeśli zdecydujesz się na sprzedawanie produktów potrzebnych w większości gospodarstw domowych.

Doskonałym przykładem może tu być żywność ekologiczna albo trudno dostępne przyprawy czy ekskluzywne produkty spożywcze. Zdrowa żywność i przygotowywanie niebanalnych potraw są obecnie na topie, a produktów potrzebnych do ich przygotowywania brakuje w większości sklepów spożywczych. Wystarczy więc znaleźć wiarygodnego dostawcę i rozpocząć swoją działalność. Podobne przykłady można mnożyć: sporym zainteresowaniem cieszą się produkty specjalistyczne, hobbystyczne, ale również naturalne kosmetyki czy biopaliwa. Zastanów się, jaka branża najbardziej będzie odpowiadała Twoim oczekiwaniom i postaraj się odnaleźć w niej niszę.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.