Archiwum kategorii ‘Strategia produktów’

Marka, czyli inaczej znak określający producenta: nazwa lub symbol graficzny umieszczany na wyrobach w celu ochrony przed naśladownictwem bądź podrabianiem, podszywaniem się, przypisywaniem sobie autorstwa. Od zarania dziejów producenci poszukiwali czegoś, co wyróżniałoby ich dzieła spośród wyrobów innych rzemieślników. Geneza marki leży w starożytnej Grecji, Rzymie oraz Chinach. Produkty opatrzone były znakami określającymi ich pochodzenie […]

Budowanie marki jest rzeczą skomplikowaną, gdyż we współczesnym świecie coraz trudniej jest się wyróżnić. Marka to nie tylko produkt i jego plastyczna wizualizacja, ale także koncepcja, którą klienci kojarzą z oferowanymi produktami. To emocje i korzyści, które ludzie z nią wiążą. Żeby marka odniosła sukces, musi mieć dobrą reputację i grupę stałych odbiorców. Pierwszą rzeczą […]


O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.