Play już nienajtańszy

Kategoria: Newsy

21 sty 2011

Play już nienajtańszyPo ogromnej kampanii reklamowej, która miała w konsumentach utrwalić markę operatora Play, jako najtańszego i najkorzystniejszego na rynku, firma P4 chce zmienić strategię. Chce dawać więcej za tę sama cenę co inni najwięksi operatorzy.

Tym samym to koniec wojny cenowej, która trwała od początku zaistnienia firmy na polskim rynku. Teraz operator chce konkurować z pozostałymi bardziej atrakcyjną ofertą. Swoim klientom chce proponowac więcej – większy trasfer danych, więcej minut w abonamencie, większe pakiety SMS, za tyle samo, co u innych.

Póki co właściciele firmy P4 ograniczają się do takich lakonicznych informacji. Prawdopodobnie już niedługo pojawi się na ten temat więcej informacji. Firma P4 zapowiada, że mimo transformacji ofertowej operator Play wciąż pozostanie najbardziej atrakcyjnym graczem na rynku telefonii komórkowej.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.