Oyo już w Empiku

Kategoria: Newsy

8 lis 2010

Oyo już w EmpikuEmpik nie pozozstaje w tyle i stara się nadążać za nowoczesnymi technologiami. Jako jeden z pierwszych kilka tygodni temu do swojej oferty wprowadził e-książki. Teraz uzupełnił ją o czytnik e-książek.

Zakup takiego urządzenia nie należy jednak do najtańszych. Mimo wcześniejszych zapowiedzi przedstawicieli sklepu miało być taniej, sporo taniej. Ci którzy spodziewali się proponowanych wcześniej 500 zł z pewnością się rozczarują. Aktualna cena – 649 zł – to sporo, biorąc pod uwagę nawet fakt, że to prawdziwe wydarzenie na rynku.

Oyo, czyli nowoczesny czytnik e-książek, jest dostępny również w sieci niemieckich księgarni Thalia. Tam cena jest niższa o ponad 100 zł. Jest jednak szansa, że cena u polskiego dystrybutora zacznie spadać. Rynek dynamicznie się rozwija, pod tym względem w Europie Środkowo-Wschodniej przodujemy. Specjaliści szacują, że dobra sytuacja utrzyma się jeszcze długo. Do końca roku w Polsce sprzedaż czytników e-książek ma przynieść ok. 9 mln zł, a z roku na rok suma ta ma szybko rosnąć.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.