Archiwum kategorii ‘Newsy’

Co szwankuje w polskich firmach?

Kategoria: Newsy

17 lis 2010

Co trapi polskie firmy? Najbardziej oczywista odpowiedź to „biurokracja”. Jednak z raportu Deloitte wynika, że nie tylko z tym są problemy. Deloitte przeprowadziło audyt w 100 największych polskich spółkach. Na podstawie tej pracy eksperci firmy napisali tzw. Listy do Zarządu będące swoistym podsumowaniem ich pracy i skupiające się zazwyczaj na sprawach nie będących istotą ich […]

Yahoo! na polskim rynku?

Kategoria: Newsy

8 lis 2010

Chociaż nie ma jeszcze żadnych oficjalnych informacji, coraz więcej mówi się o tym, że Yahoo.com chce podbić polski rynek internetowy. Entuzjazm optymistów gaszą jednak ci, którzy twierdzą, że pomysł jest o kilka lat spóźniony. Według doniesień Yahoo! chce wprowadzić polską wersję portalu. Miałaby ona uzupełniać serię Yahoo! International prezentującą szereg narodowych odsłon portalu. Niedawno do […]

Nowa jakość zakupów

Kategoria: Newsy

8 lis 2010

Zakupy przez internet stają się w Polsce coarz bardziej popularne. Chętnie korzystamy z tej formy nabywania towarów, głównie po to, by zaoszczędzić tak cenny dzisiaj czas. Już wkrótce usługę zakupów w sieci wprowadzą największe sieci hipermarketów w Polsce. Udogodnienie będzie polegało na tym, że zamiast przemierzać ogromne hale w poszukiwaniu konkretnych produktów, będzie wybierać je […]

Oyo już w Empiku

Kategoria: Newsy

8 lis 2010

Empik nie pozozstaje w tyle i stara się nadążać za nowoczesnymi technologiami. Jako jeden z pierwszych kilka tygodni temu do swojej oferty wprowadził e-książki. Teraz uzupełnił ją o czytnik e-książek. Zakup takiego urządzenia nie należy jednak do najtańszych. Mimo wcześniejszych zapowiedzi przedstawicieli sklepu miało być taniej, sporo taniej. Ci którzy spodziewali się proponowanych wcześniej 500 […]

Jak co roku Bank Światowy opublikował raport dotyczący możliwości biznesowych w poszczególnych krajach świata. Tak jak spodziewli się eksperci, Polska wciąż jest w ogonie zestawienia. I taka sytuacja utrzymuje się od lat. Głównie dlatego, że kolejnym ekipom rządzącym brak odwagi do przeprowadzania koniecznych reform. Wszystkie dotychczasowe zmiany (np. system jednego okienka) okazały się niewypałami i […]

Jak stworzyć coś z niczego? W biznesie: jak wypromować nikomu nieznaną markę? To pytanie zadają sobie nie tylko marketingowcy w wielkich firmach, ale także mali przedsiębiorcy, którzy chcą rozkręcić własny biznes. Można skłonić się ku tradycyjnym rozwiązaniom i przyjąć standardowe strategie marketingowe. To jednak wymaga sporych nakładów finansowych i wcale nie gwarantuje powodzenia. Nie zapewnia […]

Luksus jest nam obcy

Kategoria: Newsy

28 paź 2010

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie przeprowadziła wśród Polaków badanie na temat ich znajomości luksusowych marek. Warto zaznaczyć, że w ankiecie wzięły udział tylko te osoby, ktore uważają się za osoby zamożne. Nasza świadomość towarów z wyższej półki jest dużo niższa niż mieszkańców Zachodniej Europy. Po części wynika to z faktu, że do 1989 roku mieliśmy […]

W Polsce na szeroką skalę dostępne są od 2008 roku. A już podbiły serca konsumentów. Mowa o małych, jednorazowych kapsułkach kawy, które znajdują zastosowanie w coraz większej liczbie domów w Polsce. Kapsułki rozchodzą się na naszym rynku jak świeże bułeczki. Świadczy o tym fakt, że przychód roczny uzyskany z ich sprzedaży wynosi już ok. 800 […]

BP sprzedaje swoje złoża

Kategoria: Newsy

25 paź 2010

Koncern BP po największej na świecie katastrofie ekologicznej stanął w obliczu trudnej sytuacji finansowej. Odbudowa, nie tylko wizerunku, zajmie wiele czasu i pochłonie wiele pieniędzy. Ropa, która przez wiele miesięcy wyciekała ze złóż w Zatoce Meksykańskiej doprowadziła do groźnych zanieczyszczeń nie tylko wód, ale i wybrzeży Stanów Zjednoczonych. Koszty, związane z pokryciem zniszczeń, koncern BP […]

W grupie siła? Nie zawsze

Kategoria: Newsy

25 paź 2010

Tytułowe hasło idzie na przekór obiegowym opiniom. Przecież od lat wpaja się nam, że najlepszym procesem decyzyjnym i koncepcyjnym jest tzw. burza mózgów, czyli dyskusja grupy osób. Najnowsze badania psychologów wykazują, iż nie jest to prawdą. W grupie dochodzi do wyeksponowania oczywistych treści, tych, które każdy zna i jest w stanie zrozumieć. Na dalszy plan […]


O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.