Mark Hughes wciska 6 przycisków szumu

Kategoria: Newsy

3 lis 2010

Marketing szeptanyJak stworzyć coś z niczego? W biznesie: jak wypromować nikomu nieznaną markę? To pytanie zadają sobie nie tylko marketingowcy w wielkich firmach, ale także mali przedsiębiorcy, którzy chcą rozkręcić własny biznes. Można skłonić się ku tradycyjnym rozwiązaniom i przyjąć standardowe strategie marketingowe. To jednak wymaga sporych nakładów finansowych i wcale nie gwarantuje powodzenia. Nie zapewnia wybicia się z tłumu podobnych produktów czy usług. Można jednak pójść też za głosem Marka Hughesa i wywołać szuuum…

Mark Hughes w Stanach Zjednoczonych uznawany jest za specjalistę od niekonwencjalnego marketingu. Bez różnicy czy pracuje dla takich firm jak PepsiCo albo PepBoys czy też małych nieznanych przedsiębiorstw, które w branży dopiero raczkują – zawsze osiąga świetne efekty. Teraz swoją wiedzą dzieli się z każdym, kto chce wynieść swój produkt na wyżyny i ma w sobie żyłkę ryzykanctwa. Bo bez ryzyka i odwagi nie ma w marketingu sukcesów. Można być tylko jednym z wielu.

Dodatkowo Hughes na każdej stronie książki „Marketing szeptany” udowadnia, że miarą sukcesu medialnego produktu czy całej firmy nie są ogromne nakłady finansowe poniesione na kampanię reklamową, a pomysł na zainicjowanie szumu. Hughes podaje całą masę takich sprawdzonych pomysłów. Podpowiada jak rozpędzić machinę marketingu szeptanego. Pokazuje, w jaki sposób wielkie marki takie jak Pepsi, Apple, Ford czy nawet Britney Spears uzyskały zaintersowanie mediów i osiągnęły wysoką, bezkonkurencyjną,biznesową pozycję na długie lata.

Buzzmarketing to dobra metoda na zaistnienie dla tych, którzy chcą wprowadzić na rynek zupełnie nowy produkt, ale także dla tych którzy chcą powrócić do łask konsumentów. Nie wymaga dużych pieniędzy, a tylko wzniecenia iskry, która podpali lont. A ogień odpowiednio posycany sprawi, że produkt zaistnieje w świadomości wszystkich i na stałe wbije się w ich pamięć.

Jeśli więc chcesz stworzyć kultową markę, sięgnij po książkę Hughesa, a później już tylko wciśnij 6 przycisków szumu!

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.