Jak skutecznie reklamować firmę?

Kategoria: Strategia produktów

9 wrz 2010

Choć dla laika reklamy niestandardowe to tajemnica, liczba ich miłośników bezustannie wzrasta. Mimo trudności w mierzeniu inwestycji poświęconych takiej reklamie, jej rozwój jest niezaprzeczalny.

Reklamy niestandardowe, czyli formy promocji takie, jak linki sponsorowane, banery, koszulki i masa innych gadżetów dla klientów, to jeden z najkorzystniejszych sposobów na zyskanie rozgłosu. Specjaliści uważają, że w najbliższym czasie nastąpi wzrost wykorzystania reklamy niestandardowej, kolejno w sektorze kinowym, interaktywnym, radiu, prasie, a najmniej w telewizji.

Ogółem, takie reklamy najczęściej pojawiają się w prasie, mediach interaktywnych oraz w telewizji. Rzadziej wykorzystuje się marketing mobilny związany z większym nakładem pracy. Wszelkie akcje reklamowe są skrzętnie dobierane do określonej grupy konsumentów. W ten sposób wiadomo, jak trafić do klientów, by zachęcić ich w sposób, jaki im najbardziej odpowiada. Sami zainteresowani najlepiej oceniają prasowe branded kontent i działania społecznościowe w sieci. Klasyfikacje popularności poszczególnych rodzajów są przeprowadzane przez różne grupy ludzi.

Okazuje się, że innymi rezultatami chwalą się badania prowadzone przez media, inne są opinie właścicieli firm, różni się też podejście klientów. Właśnie ze względu na rozbieżność i praktycznie niemożliwe wyliczenie stopnia sukcesu odnoszonego przez te reklamy, niezwykle trudno jest sprecyzować, jakie dają one efekty. Dołączając do tego fakt ich kosztowności i wąski zasięg działania, istnieją pewne obawy, co do ich przetrwania.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.